mercredi 20 janvier 2010

Fax

Wróce na chwile do zeszłotygodniowej interwencji w Nogent a konkretnie do Caroline… to jest osoba z która by mi się super pracowało… zdziwiło mnie na początku ze tutejsi Francuzi co niepodobne do powszechnej opinii o Francuzach są bardzo zorganizowani… a Caroline jest chyba jedyna osoba tutaj która ma taki styl pracy jak ja. np. spotaknie w liceum wyznaczyliśmy na godz.14 i wybrałysmy ze przyjade pociagiem który jest na dworcu w Nogent na 13.40 … a był to sezon sniegowy gdzie pociagi miały opóżnienia albo nie ruszłąy wcale… jakoś nie pomyślałyśmy o tym…Jak przyjechałąm oczywiście Caro się spóźniła na spotkanie… nareszcie trafiłam na osobe podobna do mnie:). No własnie spóźnianie… w ostatanim tyg jak mój współwolontariusz był w hiszpanii spóźniłam się 2 razy na pociąg, zle zobaczyłam godziny odjazdu innego, zaliczyłam spotkanie bliskie z oblodzonym chodnikiem, mógłby ktoś pomyśleć ze jak nie mam faceta koło siebie to taka nieporadna jestem….ale nic bardziej mylnego bo bardziej zaradna i autonomiczna byłam jak go nie było… wiecej rzeczy udało mi się złatwić/ ustalić… a właśnie, ten nasz niby brak autonomii ostatnio nam wspomniały koordynatorki… w sumie maja troche racji patrzac chociażby na nasza poniedziałkową prace-we dwójke ze współwolontariuszem wysyłaliśmy wiadomosci faxem- tak, takie skomplikowane to urządzenie ze trzeba 2 osób… ok., z faxem przesadziliśmy (kiedys podobnie ksero obsługiwaliśmy:) ale jakby nie było koordynatorki pracy z faksem nie widziały, im chodziło bardziej o to ze decyzje podejmujemy niesamodzielnie, ale tu raczej racji nie maja bo skoro pracujemy razem to nic dziwnego ze konsultujemy decyzje.
A i tak k’woli wyjaśnienia, ja czytając niektóre moje wpisy na tym blogu tez się zastanawiam jakim cudem w tak krótkim czasie zanikł mój literacki styl pisania który tak zapamiętale wyćwiczyłam pisząc niedawno prace magisterska… zadziwiające:)… ale to tak się troche uspawiedliwie ze za duzo czasu na pisanie bloga nie mam wiec tak bardziej to opowiadam na tym blogu a nie pisze go, a jak się opowiada to własnie takim swobodnym stylem:).

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire