mercredi 3 février 2010

Dlaczego?

Dlaczego Treveneuc??? Dlaczego??? Od 8 do 12 marca mam drugie szkolenie dla wolontariuszy, takie jak mialam na poczatku grudnia. Tylko problem w tym ze jest ono w Treveneuc tj. w tym samym miejscu co poprzednie!!! Diego ma nad Lazurowym wybrzezem... ja to mam pecha... nawet jak sprawdzalam program i atrakcje tego szkolenia to jest to samo, tylko pod wgledem merytorycznym bedzie sie troche roznic ale nie za wiele... tydzien swistaka... cale szcescie ze chociaz uczestnicy sa inni, tzn. tylko 3 bede znala, reszta nowi... no szkoda bo przeszla mi okazja do darmowego jechania super szybkim TGV i zobaczenia poludnia Francji. Ok, koniec narzekania, moze beda plusy tego szkolenia... np. poznam super przystojnego wolontariusza...?:) dobra zartuje ale mam nadzieje ze chociaz ekipa bedzie rewelacyjna i wynagrodzi mi pojechanie drugi raz w to samo miejsce...

Pourquoi?
Pourquoi Tréveneuc??? Encore fois Tréveneuc???? De 8 à 12 mars j’ai un séminaire à mi-parcours pour les volontaires. Mais un problème, ce seminaire a lieu dans le même endroit que le dernier… Diego a son séminaire au sud de la France… je n’ai pas de la chance… j’ai lu le programme d’attractions et j’ai vu qu’elles sont les mêmes… seulement le partie professionnel sera different, mais pas beaucoup… la seule chose positive : il y aura les autres violontaires, pas ceux qui ont participé au premier séminaire avec moi…seulement trois seront les mêmes. C’est dommage, car j’ai perdu l’occasion de prendre gratuitment super vite TGV et visiter la sud de la France. Ok, finis les plaintes. Il y aura peut être les avantages de ce séminaire… je ferai la connaissance avec un super beau et intéressant volontaire ? :)ok, je rigole:) mais j’espère que la groupe de volontaires sera formidable et ça me dédommagera le deuxième fois dans le même endroit…

1 commentaire:

  1. Drugi raz w to samo miejsce...:/ Szkoda, ja miałam nadzieję, że jednak będzie gdzie indziej i o proszę taka niespodzianka :)
    Tak więc uda mi się poznać Twojego współwolontariusza :) Ciekawie się zapowiada.

    RépondreSupprimer