lundi 19 octobre 2009

Dzień piąty. Niedziela. 11.10.2009

Stolica. Paryż. Razem z Cyrielle-bardzo miło z jej strony:) kierunek zwiedzania: dzielnica chińska:) podobny motyw jak w Warszawie na pre dep- wyjątkowo nieturystyczne miejsce, ale to mój sposób rozpoczynania zwiedzania:) ale w Paryżewie będę nie raz bo w Chartres za bardzo nie ma co robić… milutkie miasteczko ale małe.

Czy ja jestem jakaś dziwna? Wszystko mi się podoba tutaj, są pewne aspekty nie takie jak się spodziewałam ale to traktuje jako ciekawe odmienności a nie coś co mi przeszkadza. Chyba jestem bardzo elastyczna, bardziej niż się spodziewałam…tak jak mówili taki wolontariat to super okazja żeby bardziej poznać siebie.


Cinquieme jour. Dimanche. Le 11.10.2009

La capitale. Paris. Avec Cyrielle. Tres gentil de sa part. La direction : Le quartier chinoise. Le motif pareil que pendant ma visite a Varsovie pendant pre dep training- le lieu pas populaire parmi les touristes, mais c’est ma facon de visiter les nouveaux lieux :) Mais je serai a Paris beaucoup de fois et je verrai tout les monuments celebres parce qu’a Chartres ca me prendra peu temps pour connaitre cette ville par coeur... ville tres mignone mais petite.

Ai-je bizarre ? Tout me plait. Il y a certains choses lesquelles me surprennent mais je les traite comme les curiosites, mais pas comme quelque chose qui me derange. Je suppose que je suis tres flexible, plus que je pensais que je suis... c’est vrai qu’on se dit que ce volontariat c’est la meilleur occassion pour connaitre mieux son caractere.

1 commentaire: