lundi 19 octobre 2009

Dzień szósty. Poniedziałek. 12.10.2009

Rano: 2 godziny w college w Chartres, dyrektor bardzo sympatyczny, podchodzi do każdego ucznia z zainteresowaniem, jestem pod wrażeniem jego osoby.
Po południu --> kierunek Orlean. Rewelacyjna impreza z wolontariuszami z regionu, dużo pozytywnie zakręconych ludzi:) tylko hmmm… we Francji miałam obalać stereotypy a nie je ugruntowywać:) ale nie moja wina że słowiańska dusza wzięła górę, a że trochę Słowian było więc jak to u nas...:)nie mogliśmy pozwolić żeby sie alkohol marnował... ale wszystko oczywiście bardzo kulturalnie:)

Sixieme jour. Lundi. Le 12.10.2009.
Le matin. Deux heures dans le college a Chartres. Le principal tres sympa, il traite chaque eleve avec un interet, individuallement, il m’a impressionne.
Apres midi --> Orleans. La fete geniale avec les autres volontaires de la region Centre, beaucoup de foux gens (sens positive :) ) mais... Je viens en France pour faire tomber (renverser) les stereotypes mais pas les confirmer... mais ce n’est pas ma faut que mon ame slave est tres fort et qu’ il y avait quelques Slaves... mais tout d’une facon tres culturelle :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire