jeudi 5 novembre 2009

Osobowość

Uwielbiam dyrektora college’u MathurinRegnier w Chartres :) Przesympatyczny człowiek. Są tacy ludzie w obecności których automatycznie się człowiek uśmiecha, dotychczas spotkałam dwoje takich ludzi: szefa katedry MSG na mojej uczelni kochanej i właśnie pana Thomasa. W ogóle dziś całe spotkanie w college było bardzo udane bo wszystkie moje pomysły dot. działań z dzieciakami w ramach klubu europejskiego zostały przyjęte z dużym entuzjazmem, takim szczerym:). Zauważyłam, że dyrektor i pani zajmująca się tzw. "życiem szkoły” (to takie miejsce w szkole gdzie przychodzą dzieci z problemami, np. jak byliśmy ostatnio w czwartek przyszedł chłopiec który źle się poczuł bo jak się sam przyznał nocował u kolegi i pił wódkę),a wracając: ci dwoje mają taka sama wizja klubu jak ja. Według mnie najciekawsze dla dzieci byłoby odkrywanie różnych krajów europejskich, ich kuchni, tradycji, zabytków (ja zawsze byłam tego ciekawa:). Wiec cieszę się ze w szkole podzielają moje zdanie i zaakceptowali moje pomysły, które w porównaniu do filmów Diega wydawały się takie zbyt proste a jednak okazały się ciekawe:) Zatem wrażenia ze spotkania jak najbardziej pozytywne:) a i chce powiedzieć ze uwielbiam pana Thomasa nie dlatego ze zaakceptował moje pomysły ale z względu na jego osobowości zachowanie, np. w stosunku do pani sprzątaczki w szkole...

Personalite
J’adore Monsieur le principal de college a Chartres:) Il est tres, tres sympa et amical...il y a les gens qui causent que le souris apparait automatiquement sur ta visage... j’ai deja rencontre deux personnes comme ca, l’un c’etait le professeur de ma cherie universite et l’autre c’est Monsieur Thomas. Je suis contente a cause du rencontre au college. Toutes mes idees concernant les activites dans les cadres d’un club Europe a ete acceptees avec un enthousiasme, un vrai, sincere enthousiasme. J’ai appercu que le principal et madame qui est responsable de la vie scolaire ont le meme vision des activites que moi. Il m’agit que je voudrais encourager les jeunes a decouvrir la diversite des pays europeens, faire connaitre leur culture, tradition, cuisine, monuments, etc. je etais et je suis toujours interessee pac ca et j’espere que les enfants en France seront aussi interesses. Donc, je suis heureuse qu’au college on partage mes idees qui me semblait etre trop banales en comparaison des idees de Diego mais en effet ils sont interessantes :) Alors, mes impressions de ce rencontre sont tres positives. Et je veux souligner que j’adore Monsieur Thomas non parce qu’il a accepte mes idees mais a cause de sa personalite, son comportement que j’ai vu p.ex. envers de femme qui nettoyait au college.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire